poniedziałek, 1 maja 2017

17th birthday


Witam was już jako 17sto-latka.
Jak ten czas szybko leci, przecież jeszcze niedawno byłam małym dzieckiem które nie przejmowało się niczym i całymi dniami się bawiło a już za rok wkońcu będe dorosła. Takie jest życie, nie można być całe życie dzieckiem. Musze się teraz przyzwyczajać do liczby siedemnaście. Powiem wam że całe życie czekałam na bycie 16sto-latką a ten rok minął mi tak szybko że nawet tego szczególnie nie odczułam, ale przeżyłam bardzo fajne chwile i mam co wspominać.
Swoje urodziny spędziłam w rodzinnym gronie w Hard Rock Café. Bardzo mi się tam podobało, cały wystrój, obsługa oraz pyszne jedzenie. Z racji tego że moja siostra znała jedną z kelnerek to zgadały się i zrobili mi mega niespodzianke ponieważ przyszli kelnerzy z pysznym deserem na którym paliła się świeczka i praktycznie cała sala mi śpiewała. To już jeden z momentów który będe wspominać pewnie przez długi czas.

Jak również możecie zauważyć obciełam włosy. Miałam już bardzo zniszczone włosy i trochę byłam już znudzona swoim wyglądem więc potrzebowałam takiej zmiany.





21 komentarzy:

  1. 17 lat to jeszcze młody wiek ;) pamietaj, że to nie liczba czyni z nas osoby dorosłe, a nasza dojrzałość na tle psychicznym ;)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. 17 lat to na prawde super czas :) bardzo miło wspominam ten czas :)
    Dojrzałość to nie tylko liczba lecz nasze zachowanie .

    Pozdrawiam i życze 100 lat i wielu sukcesów w życiu i na blogu 🎊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Czas beztroski masz już za sobą, to prawda, ale piękne chwile wciąż przed Tobą! Można rzec, że cały świat stoi przed Tobą otworem! Najlepiej wspominam czasy liceum i studiów!! Ciesz się chwilą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego !! Oj masz rację czas tak szybko leci, ze jak sie obejrzysz bedziesz miała juz 18 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!
    P.s Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyglądasz! Szczerze mówiąc nie powiedziałabym że masz 17 lat, wyglądasz na dużo starszą:) Dużo zdrowia szczęścia i pogody ducha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego. Świetnie wyglądasz.
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego <3
    U mnie tak samo w tym roku wybije 17 lat ale ten czas szybko leci :p
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku kochana Wszystkiego Najlepszego, 17 to nie byle jaki wiek. Zbliża się już Twój ostatni rok niewinnności i dzieciństwa. Widzę po zdjęciach, że świetnie się bawiłaś w urodziny i to świetnie że spędziłaś je z rodziną. Zdjęcia są przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne urodziny! :) siedemnastka to strasznie fajny wiek, też bardzo mi się wtedy podobało. ;)
    wszystkiego dobrego! :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatycznie, czytałam z uśmiechem na twarzy :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci w tych włoskach, wszystkiego najlepszego!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń