niedziela, 23 kwietnia 2017

let's begin

Witam wszystkich na moim odnowionym blogu. 
Teraz miałam 2 tygodnie wolnego więc mnóstwo czasu żeby zająć się moim blogiem i nadszedł ten moment kiedy wszystko już jest gotowe i mogę napisać pierwszego posta.
Zacznijmy od tego że pisałam tutaj kiedyś w wieku 13-14stu lat a teraz już za tydzień będe miała 17 i wiele się od tego czasu zmieniło. Praktycznie cała ja się zmieniłam. Teraz jestem totalnym przeciwieństwem siebie z przed paru lat. Usunełam wszystkie posty bo to w jaki sposób i o czym ja pisałam to można się załamać ale wkońcu każdy jakoś zaczynał. Chociaż zawsze fajnie sobie powspominać stare czasy i te moje posty byle jakie. Zawsze mnie ciągneło do pisania bloga tylko nie mogłam się do tego zabrać. Cały czas pracowałam nad wyglądem bloga, dopiero się ucze ale bardzo to lubie robić.
Co do mojego bloga nie będe pisać codziennie o tym co robiłam w ciągu dnia ponieważ nic się takiego ciekawego w moim życiu nie dzieje a już szczególnie w tygodniu. Będe się bardziej skupiać na zdjęciach, różnych stylizacjach, makijażach i tym podobne. Pokaże wam też Belgie w której mieszkam prawie całe swoje życie. Możecie wejść w zakładke O mnie  jeżeli chcecie się dowiedzieć troche więcej.
Mam nadzieje że z chęcią będziecie czytać moje posty!









14 komentarzy:

  1. Chętnie do ciebie będę zaglądał,nawet jeśli będziesz prowadziła typowo kobiecy blog.Prześlicznie wyglądasz. Pozdrawiam cię serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna! *_* Mnie dawno temu ciągnęło do pisania i jakoś się zmotywowałam!

    Obs = obs?
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz cudowne włosy <3 powodzenia w pisaniu tak świetnych postów!
    dałam obs i zapraszam do siebie <3 https://thecryystalship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za nową odsłonę bloga! Pozdrawiam, artoflife.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę powodzenia w ponownym blogowaniu :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękne włosy i figurę :)
    czekam na kolejne posty z niecierpliwością! jak ja bym chciała 2 tygodnie wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam odnajdywać swoje stare pozostałości po starej 'ja' haha. Niedawno zlalazłam moje stare dzienniki sprzed podstawówki, zdjęcia, nawet filmiki o których zapomniałam-niezły ubaw widzieć jakim było się zrąbanym dzieckiem i dziękować mamie że wytrzymywała.
    Powodzenia w blogu na nowo!

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz włosy ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zaczynałam prowadzić swojego bloga w wieku 13 lat. Co prawda wszystkich postów nie usunęłam, no ale część tak, bo aż wstyd haha :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń